vineri, 17 decembrie 2010

Cheesecake cu banane( fara coacere)


Aveti pofta de ceva dulce,nimic mai simplu in 15-20 minute totul e gata.poftiti la masa. 

Ingrediente

Blat:
  • 250 g biscuiti
  • 2 linguri cacao
  • 150 g unt
  • 1 lingura scortisoara
Crema:
  • 500 frisca
  •  500 g branza de vaci
  • 120 ml lapte
  • 2 plicuri  gelatina praf
  • 2 plicuri budinca vanilie
  • 100 g zahar
  • 1 esenta vanilie
  • 2 plicuri intaritor de frisca
  • 2 banane coapte bine-optional
Decor:
  • gel(nu gem) de capsuni
  • alune macinate,fulgi de ciocolata............

Mod de preparare

Se zdrobesc biscuitii si se amesteca cu untul topit,cacaua si scortisoara.
Se pune compozitia cu biscuiti  intr-o tava cu pereti detasabili.
Crema:
Se mixeaza bine branza cu laptele,vanilia, pana se omogenizeaza bine dupa care se pun prafurile de budinca si bananele, se mixeaza in continuare 3-4  minute.
Se bate bine frisca cu zaharul si intaritorul de frisca.
Se amesteca frisca batuta cu crema de branza  se pune praful de gelatina si se amesteca cu o paleta cu miscari circulare.
Se pune compozitia cu frisca peste blatul de biscuiti in tava,se da la rece pentru 2-3 ore
Se orneaza cu bombonele ,ciocolata,alune,eu insa am pus gel de capsuni.
pofta buna
PS:Sincer ,data viitoare nu am sa mai pun banane,deoarece se oxideaza foarte repede si isi schimba culoare tortul,se poate si fara sau cu alte fructe.Eu insa am ascultat de piticutzu  de Rares care a zis "mama pune banane nu kiwi"oricum a fost foarte bun si s-a papat rapid si acesta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri