sâmbătă, 25 decembrie 2010

prajitura desteapta cu ciocolata II

Ingredinte:
15 oua
15 linguri faina
450 g zahar
3 ciocolata (de 150 g fiecare)
2 fiole esenta de vanilie
1,5 litri lapte
150  g unt

Se rupe ciocolata bucatele si se topeste cu untu pe soba la foc potrivit ,amestecand sa nu se prinda

Albusurile se separa de galbenusuri si se bat bine ,pana se face ca si zapada tare.

Se amesteca galbenusurile cu faina,zaharul,vanilia,laptele si ciocolata topita cu untu.Se amesteca toate cu albusurile batute spuma.Se toarna compozita intr-o tava tapetat cu hartie de copt sau unsa cu putin unt (tava mea este de 37/26)
Se da tava la cuptor pentru 70 minute la 160 grade.Cand prajitura e copata,se scoate si se lasa la racit,dupa care se pudreaza cu zaharu pudra si se portioneaza
Rezultataul final este acesta ,buna rapida si nici foarte scumpa

4 comentarii:

  1. Am facut-o si eu dar fara cioco....e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. interesanta reteta...
    arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine, asta e prima reteta care mi-a tras cu ochiul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. hhhmmmm...oare ne face un pic mai destepti sau poate e o prajitura desteapta pentru ca se lasa mancata, pentru ca arata super delicioasa si savuroasa :D

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri