luni, 3 ianuarie 2011

RETETA NATURISTA A MONICA TATOIU-PENTRU CANCER

CRED CU TARIE CA ESTE ADEVARAT ,SI TOCMAI DE ACEEA AM ZIS SA INCERC SI EU ACEASTA RETETA ,ATATA TIMP CAT TOATE INGREDIENTELE SANT NATURALE ..........NU VAD CE REACTII ADVERSE AR PUTEA FI,NU AM UN MOTIV ANUME ..............DAR EU ZIC CA MERITA INCERCAT (parerea mea personala)

INGREDIENTE:
4 g laptisor de matca
1,5 kg miere de salcam
300 g polen macinat
200 ml ser fiziologic
150 ml tinctura de propolis
MOD DE PREPARARE:


Se amesteca serul fiziologic cu polenu de porolis pana se dizolva,dupa care se amesteca cu mierea ,laptisorul de matca si tinctura de propolis,Se pastreaza in frigider.
Se pun toate intr-un vas mai mare si se patsreaza la frigider(eu am pus in borcan de sticla cu capac de 3 litri)
Se i-a de trei ori pe zi,inainite de mancare cu 30 minute cate 1 lingura ,dimineata ,la amiaz si seara.
 O mica povestioara pentru cei care nu cunosc sau nu au auzit pana acuma.


Un mic fragment copiat dupa spusele Monicai Tatoiu-directoarea de la Orifleme


Monica Tatoiu a fost invitată iar la emisiunea "Happy Hour", prezentată de Cătălin Măruţă, pentru a spune întreaga poveste a reţetei miraculoase.
Ea a explicat că domnul din Reşiţa a văzut-o la televizor, tot când era la emisiunea lui Măruţă, a sunat-o şi i-a spus: "Eu nu sunt de meserie, am aflat reţeta din "Formula As", nevastă-mea zice că-s nebun pentru că încerc să conving pe toată lumea, dar vă rog să încercaţi pentru mine".
Monica a spus că a primit acest telefon exact atunci când trebuia şi că totul este legat în viaţă (ea s-a născut în zona Reşiţei).
Reţeta din "Formula As" a ajuns acolo prin intermediul unui domn din Ploieşti, ce a primit-o de la un călugăr.
Vedeta crede cu tărie în reţetele naturiste şi a declarat: "Şi n-are ce rău să-ţi facă!"
"Am ajuns în America, mi-am sărbătorit ziua de naştere şi după 5 zile de la analize mi-au spus că nu am nimic.
Medicii din România şi cei din Viena mi-au spus că am cancer, ca trebuie tăiat tot şi în America eram vindecată", povesteşte Monica.
Ea a ţinut din tot sufletul să mulţumească unui domn din Reşiţa care a sunat-o şi i-a recomandat o reţetă naturistă.
Vedeta nu susţine că datorită acesteia s-a vindecat, dar recunoaşte că după ce a urmat tratamentul s-a simţit excelent.

3 comentarii:

  1. Am auzit povestea. Dar reteta asta a salvat pe cineva care a avut cancer (cica). Tu pentru ce ai nevoie de ea? Doamne fereste...iei asa fara sa ai nimic?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca ,atata timp cat toate sant naturale,intreb si eu asa ,ce rau poate sa-ti faca?Inainte pe timpuri....... cum se tratau bolile?cu medicamente?............nu iubita ,tot naturale cu leacuri babesti.
    Referitor la mine ,"Doamne fereste.....iei asa fara ai ai nimic?"nu cred ca exista om sanatos tun sincer,iar daca previ din timp...........oricare din noi isi face analizele cu siguranta are ceva.......colesterol,anemie,infecti,,,,,,,nu intru in prea multe amaunte.
    Dar mierea ,ce rau iti poate face?Propolisu la fel ?pe cand noi zilnic consumam la E-uri la greu din multe alimente.Ramane la aprecierea fiecaruia,eu doar am postat reteta.

    RăspundețiȘtergere
  3. E buna si gandirea ta nu zic nu. Ma gandeam ca doamne fereste ai alte motive si ai preparat reteta asta.
    Bine ca nu e nimic si iei doar preventiv.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri