miercuri, 26 ianuarie 2011

Salata de beouf ( post)

Ingrediente:
1 punga legume congelate
1/2 ardei rosu
1 cutie de masline negre fara samburi
4-5 castraveti murati
2 linguri mustar
maioneza:
1 borcan fasole boabe(comert)
1/2 litru ulei
MOD DE PREPARARE:
Maioneza:
Se scurge fasolea din borcan de apa .
Se zdrobeste  bine de tot,se face pasta.
Se amesteca si se pune cate putin ulei (exact ca si la maioneza cu oua).
Va rezulta o maioneza de post foarte bun(se poate consuma si pe paine )

Zarzavaturile se fierb pe aburi sau in apa cu putina sare.

Ardeiul rosu se taie cubulete mici(se poate cali 2-3 minute in 1 lingura de ulei-optional)eu nu l-am calit ,dar cred ca e mai bun daca se caleste putin.
Catraveti murati si maslinele se taia cubulete sau se toaca.
Cand zarzavaturile sant fierte si racite ,se amesteca cu ardeiul,maslinele si castarveti .

Se pune maioneza peste zarzavaturile ,se amesteca ,se condimeteaza cu mustar,sare si piper.

Se decoreaza dupa bunul plac,eu am pus maioneza deasupra si decor din ardei si masline.

Un aperitiv  perfect(zic eu) pentru o zi de post,foarte buna , rapida si de ce sa nu zicem si ieftina

Un comentariu:

Lista mea de bloguri