luni, 28 februarie 2011

GOGOSI PUFOASE CU UNT





INGREDIENTE:
1 kg faina
50 g drojdie proaspata
4 linguri zahar
1 lingurita sare
2 oua
coaja de la 2 lamaie rasa
3 vanilii
400 ml lapte caldut
250 g unt topit (1 pachet)
ulei pt prajit
zahar pudra
MOD DE PREPARARE:
Se incalzeste putin laptele.Se dizolva drojdia in lapte.
Se pune faina in masina de paine,se pune drojdia dizolvata in putin lapte ,diferenta de lapte,coaja de lamaie,sarea,zaharul,vaniliile si untu topit.Se lasa la programul de framantat -dospit.
Cand aluatu e dospit(la fel de bine se poate si fara masina de paine,intr-un vas pus la caldura si framantat foarte bine)se intinde o foaie mai groasa de aproximatiov 0,5 cm ,se taie cu o forma sau cana.


Se lasa putin pe o planseta sa mai dospeasca putin gogoselele dupa ce le-am taiata,dupa care se prajesc in ulei foarte bine incins.


Se dau prin zahar pudra cat sant calde,se prind mai bine zaharul de ele.

Minunate,minunate si iar minunate,merita sa le incercati

4 comentarii:

  1. Nadina, iti multumesc din inima pentru reteta, sunt DELICIOASE, am incercat multe retete de gogosi insa nu am fost multumita de niciuna pana acum, a ta este perfecta! Felicitari pentru bucataria ta minunata, voi sta aproape pentru ca am vazut ca am de unde invata!
    Te pup cu drag,
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. ADRIANA ma bucur mult de tot.Iti doresc din inima sa ai parte de cele mai minunate zile,pup

    RăspundețiȘtergere
  3. buna reteta ,nu am mai facut gogosi de ani de zile dar azi,chiar mi au reusit!multumesc Simona .

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri