vineri, 25 februarie 2011

PRAJITURA CU NESQUIK SI BRANZA

O PRAJITURA FOARTE FINA SI BUNA INGREDIENTE:
Blat:
6 oua
150 g zahar
50 ml ulei
80 g faina
1 praf de copt
4 linguri nesquik
Crema:
200 g unt
250 g zahar
400 branza de vaci
1 esente de portocale
500 ml frisca lichida
2 intaritoare de frisca
Glazura:
200 ciocolata
50 ml frisca lichida(sau lapte)
Decor:
optional 8-10 bucati de capsuni
MOD DE PREPARARE:
Blat:
Se separa albusurile de galbenusuri.
Se bat bine albusurile ,se pune zaharul ,se mai bate putin.
Se adauga galbenusurile,faina ,nesquiku  si prafu de copt(cernute)se amesteca usor cu o spatula.
Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Se coace 25-30 minute la 160 grade.

Se lasa blatu la racit,dupa care se taie in 2.
Crema:
Se mixeaza bine de tot untu cu zaharul ,pana va rezulta o spuma.
Se pune branza de vaci scursa(daca e cazu)si se amesteca ,dupa care se pune frisca batuta bine cu intaritorul de frisca si esenta de portocale.Se lasa crema la rece 30 minute .


Glazura:


Se rupe bucatele ciocolata se topeste pe baia de abur cu putina frisca lichida.
Glazura se pune la final de tot.Eu am pregatit si putina glazura alba (cu ciocolata alba)
Ansamblare:
Se taie blatu in doua,se pune crema din nou blat ,glazura si capsuni feliate

PS:Se patreaza in frigider la rece,altfel nu o puteti taia

2 comentarii:

  1. Nadina draga mea...arata asa bine ca-mi vine sa intind mana sa servesc bucata de pe farfurie ha,ha,ha, dar mai bine nu...ca o intind degeaba.Pupici si la pitici.

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri