joi, 3 februarie 2011

RULADA CU CIUPERCI

INGREDIENTE:
Blat:
150 g unt
200 faina
4 oua
300 lapte
putina sare
Umplutura:
500 ciuperci champinion
4 fire ceapa vede
patrnjel verde tocat
2 linguri ardei rosu tocat
100 unt
200 mozarela
MOP DE PREPARARE:
Se topeste 150 g unt pe soba,e pune faina si se amesteca bine ,se pune laptele se amesteca bine si se trage de pe foc.Se pun ouale pe rand cate un si se amesteca energic.

Se intinde compozitia intr-o tava tapetat cu hartie de copt.

Se coace 25 minute la 170 grade.Se scoate din cuptor se intoarce si se lasa la racit

Umplutura:
Se toaca ceapa si se caleste in unt ,se pun ciupercile taiate(cred ca merg mai bine tocate,eu le-am taiat cam maricele)se calesc cu ceapa,se condimeteaza cu sare,piper .In reteta nu   era prevazut ardei rosu ,insa eu am pus 2 linguri ardei rosu tocat.Se lasa sa se caleasca bine pina scade apa lasa de ciuperci.

Cand baltu e racit se pune jumatate din cantitatea de mozarela pe blat ,

se pun ciupercile tocate

si din nou am pus mozarela.

Se ruleaza cat de cat strans.Se da la rece pentru 2-3 ore.


Reteta este preluata de aici   http://www.bucataras.ro/retete/rulada-cu-ciuperci-17031.html  cei drept ,eu am lacomit la mai multe ciuperci  si a iesit mai groasa rulada,dar grozav de buna,multumesc mult Anca

8 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut. Tare frumoasa a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici aici nu scap de Ela? :))) Cum a auzit de ciuperci a si aparut. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))Anca......ciuperci,cartofi,carne...si EU

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine a iesit rulada... si daca e cu ciuperci... e clar pe gustul meu!..

    RăspundețiȘtergere
  5. Nadina la mine pe blog te asteapta un premiu! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri