vineri, 18 martie 2011

Bors cu legume-post


Un bors de legume minunat,nu sant vorbe.......chiar merita sa-l incercati,nu ve-ti regreta
INGREDIENTE:
3 morcovi
1 radacina patrunjel(eu am pus doar jumatate)
1 bucata telina
ardei rosu 1/2 daca e mare
1 dovlecel
1 ceapa
frunze de patrunjel
frunze de telina
mazare o cutie
2 cartofi
1 cutie pasta de tomate
700 ml bors de casa
sare
3-4 linguri ulei de masline
MOD DE PREPARARE:
Se cutata morcovi,patrunjelu si telina,se taie cubulete,se calesc intr-o tigaie cu 1 lingura de ulei timp de 3-4 minute.

Ardeiul se taie cubulete si se caleste si el 3 minute.

Dovlecelul se lasa necuratat de coaja si se taie cubulete si el,dupa care se caleste si acesta 3-4 minute.

Se puna apa la fiert cu ceapa si putina sare.
Se adauga legumele calite in ciorba.

Cand sant aproape fierte legumele se pune cartoful curata si taiat cubulete .Se adauga si mazarea (eu am pus din conserva,dar se poate si congelata...........)se lasa sa fiarba 10 minute toate impreuna  dupa care se pune pasta de tomate,patrunjelu verde , frunze de telina si borsul care in prealabil a dat un clocot singur separat.

Se lasa sa fiarba toate 5 minute cel mult se stinge focu.

Spre final,a trebuit sa schimb oala....................am trasnferat borsu de legume in oala de 6 litri.
Pofta buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri