vineri, 18 martie 2011

Chifteluete din carne de pui cu cartofi


INGREDIENTE:
500 g carne de pui tocata
3 cartofi fierti
patrunjel verde
2 oua
sare
piper
3 linguri pasta de tomate
5-6 dinti de usturoi
4 linguri pesmet fin
faina alba
ulei
MOD DE PREPARARE:
Cartofi se curata de coaja si se fierb in apa cu sare.
Se lasa la racit ,se zdrobesc cu furculita marunt.
Se amesteca bine carnea ,cartofi,ouale,patrunjelu verde tocate,pesmetu,pasta de tomate si usturoiul.
Se condimenteaza cu sare si piper.Eu am pisat usutroiul si l-am amestecat cu pasta de tomate.

Se formeaza chiftelute ,se dau prin fain alba(se poate si fara faina alba)se prajesc in ulei firbinte pe ambele parti.





Hmmmmm, super bune  mama,,,,,,,,,,,,acesta  a fost verdictul barbateilor mei(3 la numar)


Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri