miercuri, 9 martie 2011

Gogosele cu lapte de soia

Gogosele de post,e drept se pot si cu apa ,dar am vrut sa testam si varinata cu lapte de soia.........buneeee
INGREDIENTE:
1 kg faina
530 lapte de soia
120 ml ulei masline
50 g drojdie proaspata
4 linguri zahar
3 vanilii
coaja de lamaie
ulei pt parjit
zahar pudra
MOD DE PREPARARE:
Se dizolva drojdia in putin lapte caldut.Se pun toate ingredientele in masina de paine ,se adauga drojdia dizolvata in lapte ,se lasa la programul de framantat -dospit.

Cand aluatu e dpospit se scoate pe masa de lucru ,se imparte in doua,se intinde o foaie si se taie cu un pahar sau cu ce forma doriti.Noi am ales forma de covrigei(de fapt copii nu eu,asa ca am lasat la alegerea lor)e putin mai mult de lucru .................dar merita ,au iesit foarte interesante  gogoselele in forma de covrigei.
Se lasa putin pa planseta de lucru sa cresca ,dupa care se prejesc in ulei foarte bine incins.




Se dau prin zahar pudra....................


Pentru a ramane moi si pufoase ,se acopera platoul cu o folie de plastic transparenta.
Pofta buna

Un comentariu:

  1. Cred ca sunt delicioase,n-am incercat cu lapte de soia,dar niciodata nu-i prea tarziu,nu?Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri