duminică, 13 martie 2011

Pancakes cu lapte de cocos-post

INGREDIENTE:
1 conserva lapte de cocos sau lapte de soia
4 linguri ulei
4 linguri zahar
1 esenta de portocae
1 1/3 cana faina
5 linguri apa
1 praf de copt
vanilie
putina sare
MOD DE `PREPARARE:
Se mixeaza bine toate ingredientele.

De preferat sa se lase peste noapte la rece,asa era treut in retata Laurei Sava.
Eu insa nu am lasat peste noapte ci 1 ora la rece,dupa care am complectat cu putina apa
Se i-a cu polonicu si se coc in tigaie in dimensiuni mici,(va pun poza dar marita)marimea lor e de arpximativ 12 cm


altfel riscati sa nu le puteti intarce.
Se prajesc pe amblele parti .

Se servesc cu mere,gem,,,,,,,,,,,,,,,,,

Super bune chiar daca sant de post

Un comentariu:

  1. nadina, draga mea, inca un premiu te asteapta pe blog-ul meu, te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri