vineri, 4 martie 2011

Prajitura Milch Schnitte-felie de lapte



PS:Initial acesta reteta are nevoie de miere de albine.E bine, eu nu am avut miere in casa,  am zis ,risc sa o pregatesc fara ,,,,,,,,,,e minunatat si fara miere de albina ,incercati-o cu incredere
INGREDIENTE  pentru 2 FOI:
8 oua
200 zahar
50 ml lapte
200 ml ulei
4 linguri gris
4 linguri faina
4 linguri cacao
2 prafuri de copt
4 vanilii
CREMA:
500 ml frisca lichida
2 inatritoare de frisca
3 linguri zahar
400 lapte condensat
200 ml lapte
4 vanilii
MOD DE PREPARARE:
Cantitatile sant pentru o tava mare de 45/33(am o tava reglabila ,e super,daca aveti posibilitatea sa o cumparti ,nu ezitati merita)
Foi:
Pentru 1 foaie:
Se bat albusurile spuma de la 4 oua.
Galbenusurile se amesteca cu zaharul si vanilia,treptata se pune uleiul,laptele, faina ,cacao ,prafu de copt,grisu.
Se incorporeaza toate in albusurile batute.
Se toarna compozitia in tava tapetata cu hartie de copt.

Se coace 20 minute la 170 grade(cuptor electric)

Se repata operatiune si pentru cea de a doua foaie.
Crema:
Se dizolva gelatina in 5 linguri de apa ,dupa care se amesteca cu 100 ml lapte.Se pune cratita pe foc ,la foc foarte mic pana se dizolva gelatina(nu se fierbe)se lasa la racit.Eu am folosit gelatina ruseasca,dar e foarte buna,si se pare ca tot de Dr.Otker ,super buna


Se bate frisca cu inatritorul de frisca si cele 3 linguri de zahar.
Se amesteca frisca batuta cu gelatina racita ,vaniliilesi laptele condensat.
Crema rezultata se da la rece pentru 30 minute.

ANSAMBLARE :
Se pune prima  foaie (intr-o tava am pus eu,cu folie de aluminiu,in tava in care am copt foile)

punem  crema ,se niveleaza uniform

se pune ce-a de-a doua foaie peste crema


Se patreaza in frigider la rece,se taie foarte bine daca este tinuta la rece.


O minunatie de prajitura

Un comentariu:

  1. A iesit super!!!
    Nici eu nu mai pun miere, ca nu-mi prieste si iese minunat si fara.
    pup.

    RăspundeţiȘtergere

Lista mea de bloguri