sâmbătă, 19 martie 2011

Sarmale cu pasat si ciuperci-post

O minunatie de sarmale,de cand asteptam sa fac si eu sarmale cu pasat......................asa ca ,daca acuma e post ,si am primit si pasat din tara......................iara rezultatul
INGREDIENTE:
300 g pasat
1 canita mica  de orez
2 cepe
1 cutie pasta de tomate(500 g)
600 g ciuperci champinion
cimbru uscat
marar uscat
varza murata 1-2 bucati(depinde cat de mari sant)
sare
piper
MOD DE PREPARARE:
Ce este pasatul?
Un fel de malai  mai mare ,nu stiu in alte zone denumirea,dar la noi in Ardeal(mures) se zice pasat.


Si acuma gata cu vorba.................sa trecem la fapte
Se caleste ceapa tocata in putin ulei.Se pun ciupercile curatat si tocate marunt,se lasa sa fiarba putin pana mai scade apa lasa de ciuperci.


Se pune  orezu spalat  peste ceapa calita cu ciupercile,se lasa sa fiarba putin 5 minute .
Se adauga 5 linguri pasta de tomate si pasatu spalat bine .Se condimeteaza cu sare si piper.


Se aseaza pe fund la o  oala, varza tocata ,se pun crengute de cimbru si marar.

Varza se desface ,se curata frunzele de cotoarele cele groaze.

Se i-a cate o frunza,se pune din compozitia  cu pasat si se ruleaza.

Se aseaza sarmalele in oala de jur imprejur(eu le asez in cerc,iar mijlocu  ramane gol,sau se umple cu ciolan,cand e cazu).


La final ,cand am terminat toate sarmalele de asezat in oala. se presara varza tocata deasupra(sau se pot pune frunze).

Se pune apa si restu pastei de tomate ramase din cutie.Se da oala la foc mic de tot 5-6 ore.Eu asa las la foc foarte foarte mic cu capac acopertite.


Va poftesc la sarmale cu pasat si ciuperci.Cine doreste poate sa puna pasta de tomate ,in momentu cand sant servite,minunate
Pofta buna

2 comentarii:

Lista mea de bloguri