vineri, 1 aprilie 2011

Maioneza din pufuleti-post

     O maioneza de post,grozav de buna(ce-i drept nu e prea sanatoasa "maioneza"............dar mai rarutz ...merge)
INGREDIENTE:
1 punga de pufuleti simpli
3-4 linguri de apa
3 - linguri mustar
1/2-lingurita suc de lamaie-optional
500ml ulei(aproximativ)
un varf de sare
MOD DE PREPARARE:

Se dizolva si se drobesc bine pufuleti in apa.

Se pune cate putin din ulei ,in fir foarte subtire de tot(ca si la maioneza obisnuita),se amesteca bine de tot.
Daca are tendinta sa se taie ,se adauga cate putin  mustar ,dupa care se continua cu ulei ,iar la final de tot se poate adauga putin suc de lamaie si un varf de sare.
Va rezulta o maioneza foarte buna.

Se poate folosi in diferite combinati de post:
salata de vinete,de conopida,dovlecel..............salata de cartofi...........

Pofta buna.

7 comentarii:

  1. Inca dinastea nu ma mai auzit:)) Doamne cate se inventeaza:))
    Weekend frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand tot planuiesc si eu sa o incerc,dar acuma ca am vazut-o la tine si ca functioneaza o sa ma incumet. Besos:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi voi incerca in salata de conopida aceasta maioneza. Am auzit de la mama ca ea a facut si ca ar avea acelasi gust precum maioneza. Sunt curios. Postez mai tarziu despre cum a iesit. O zi de primavara frumoasa. Si.. Multumesc pentru reteta:).

    RăspundețiȘtergere
  4. eu va multumesc pentru aceasta reteta , mi-a iesit si e foarte buna , cred ca o sa renunt la cea din ou.

    RăspundețiȘtergere
  5. maioneza cu pufuleti? pe cat de traznita ideea, pe atat este de geniala! mi-a iesit foarte buna, arata identic cu cea din ou, si gustul este la fel. am pregatit o salata de vinete cu aceasta maioneza si a iesit super, chiar mai buna decat in vechea varianta. sotul meu a fost placut impresionat! va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca va placut,va doresc din inima sa aveti parte de o primavara insorita ,pupiciiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  7. e usor de facut dar nu m-am incumetat niciodatasa fac, dar sigur acuma o sa fac..

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri