duminică, 10 aprilie 2011

Negresa cu cafea Jacobs-post

                Pentru o zi de post,si pentru toti iubitori de cafea(mai putin eu ,care nu beau  cafea)o prajiturica ,rapida si foarte gustoasa.
INGREDIENTE:
Cantitatile vor fi masurata cu aceasi cana.Ingredientele sant pentru o tava mare.
1 1/2 cana de zahar
1 cana ulei
1  1/2cana lapte de soia
4  1/2 cani faina
1 lingura bicarbonat stins cu putin otet
6 linguri cafea Jacobs (nu solubila,cafea normala)
1/2 cana nuca zdorbita(nu macinata)
3 linguri cacao
1 borcan gem(de care va place,eu am pus de capsuni)
1 lingura scortisoara macinata
zahar pudra pentru decor
MOD DE PREPARARE:

Se amesteca bine faina si cacao cernute,se pune  zaharul apoi se pune pe rand uleiul,laptele de soia,cafeaua,bucatile de nuci zdrobite,scortisoara ,bicarbonatu si gemul.

Se amesteca bine toate ingredientele si se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Se da tava la cuptor pentru 45-50 minute la 160 grade.


La final pentru a fi mai sigure ,faceti testu cu scobitoarea deoarece depinde mult de cuptor,al meu e electric si difera mult fata de cel pe gaz.
Cand prajiturica e gata ,se lasa la racit dupa care se pudreaza cu zahar.

Se taie cubulete si se serveste.

Pofta buna.
PS:Imi cer miii si miiiiiii de scuze pentru poze,sant facute si cu blitz si fara


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri