luni, 11 aprilie 2011

Pizza cu ciuperci,porumb si branza tofu- post

       Chiar daca e Post si avem pofta de o pizza,,,,,,,,,,solutia e simpla,rapida si foarte gustoasa.Iata de ce ingrediente avem nevoie............si de putina bunavointa.
INGREDIENTE:
BLAT:
250 g faina
120 ml apa
1/2 lingurita de sare
1 lingura de zahar
20 ml ulei
12 g drojdie proaspata
Pizza:
1 cutie ciuperci champinion
1 cutie porumb dulce
1/2 cutie masline negre
1/2 ardei rosu si verde
oregano
sos de pizza 1/2 borcan
branza tofu aproximativ 200g(se gaseste la plafar in mai multe variante,cel putin din cate informati am eu)
mustar...............
MOD DE PREPARARE:
BLAT:
Se framanta toate ingredientele si se lasa la dospit.
Cand aluatul e credcut si dospit se intinde o foaie subtire.Depinde si de tava pe care o folositi cat de mare este.

Se unge tava cu putina margarina  se pune foaia de pizza intinsa subtire cat de cat.Se inteapa din loc in loc cu o furculita si se unge cu putin ulei deasupra.

Se da tava la cuptor pentru 10 minute la 180 grade(asta optional ,se poate pune si intreuna cu ingredientele de la inceput,fara a lasa blatu sa se coaca putin inainte,eu am incercat ambele variante............sant super ok ambele)
Se scoate tava cu blatu din cuptor,se pune sosul de pizza ,

se intinde uniform dupa care se pun ciupercile ,



ardeiul taiat cubulete,porumbu .Branza se rade prin gaurile mai mari si se presara deasupra ,la fel si maslinele taiate feliute .


Se presara oregano si se da tava la cuptor pentru 20-25 minute la 180 grade.De preferat sa se acopere tava cu o folie de aluminiu pentru a nu se usca prea tare porumbu ,fiind si de post se lega mai greu intre ele ingredientele.
Se serveste cu mustar................


O minunatie de pizza,sa mancat cat ai clipi.


PS:sa va spun sincer.......chiar mi-a placut poate mult  mai mult decat cele cu mezeluri.Si copii au fost foarte incantati.
Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri