marți, 26 aprilie 2011

Prajitura Krem a la Krem (super ciocolatoasa)

Imi facea de foarte mult timp aceasta reteta cu ochiu.In schimb ,din tara mama cand mi-a trimis pachet,a cumparat crema Ole doar de ciocolata nu si de vanilie..................aici nu am gasit asa ca am incercat varianata  cu crenma Ole de ciocolata,super buna.Probabil si mai buna daca puneam glazura din ciocolata alba,se distingea mai bine crema de glazura.Gustul, e grozav merita incercata.



INGREDIENTE BLAT:
tava mare
9 oua
9 linguri zahar
1  1/2 plic crema ole de ciocolata
Crema:
375 ml frisca lichida
225 lapte rece
1  1/2 plic crema ole de ciocolata
Glazura:
1 ciocolata 150 g cu lapte
3 linguri frisca lichida
Decor:
Bombonele arginti,auri........
MOD DE PREPARARE:
Blat:
Se bat bine  albusurile separat,se pune zaharul si se mai bate putin.Se adauga galbenusurile si praful de crema Ole de ciocolata si se amesteca usor.Se tapeteaza o tava cu hartie de copt sau aluminiu ,se toarna blatu  se coace 35-minute la 160 grade.


Blatu putin esuat(vina mea,stiu greseala)data viitoare va iesi mult mai bine.Se lasa la racit.

Crema:
Se pune frisca lichida,laptele rece si prafu de crema ole de ciocolata(vanilie) intr-un bol si se mixeaza foarte bine.Cand crema sa intarit se pune peste blatu racit.

Glazura:
Ciocolata se rupe bucatele,se pune pe foc cu frisca lichida pana se topeste .Se lasa la racit ,dupa care se pune  peste crema.


Se decoreaza cu bombonele .

O minunatie de prajitura.
PS.:Sincer ...........ma gandeam ca va fi foarte dulce si gretoasa...............e grozava ,imi venea sa o mananc singura toata tava.MERITA INCERCATA E MINUNATA

5 comentarii:

  1. Arata delicios!!..
    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna prajitura asta. N-am mai facut demult si mi-ai facut pofta! :))

    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super prajiturica ta! ca tot ce faci de altfel...
    Hristos a inviat !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa cum arata sigur merita incercata,o zi buna

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri