duminică, 19 iunie 2011

ciorba de salata cu omleta

O ciorbita grozava pentru acesta vreme caniculara......................rece e minunata.Inspiratia mia venit de la Danutza(pusikmea-Bucataras.ro)ce-i drept cu modificari,http://www.bucataras.ro/retete/ciorba-de-spanac-loboda-si-salata-verde-cu-omleta-19475.html eu faceam ciorba de salata dar nu cu omleta si cu slanina prajita.De data acesta nu am mai pus slanina,cu toate ca da un gust minunat.
INGREDIENTE:
1 salata
1 capata usturoi
3 linguri ulei masline
6 oua
sare
400 smatana
2 galbenusuri
500 ml bors de casa(sau sare de lamaie...............otet sau ce foloseste fiecare)am sa pun cat de curand si reteta de bors pe care o folosesc eu in casa,borsul  facut in casa e cel mai sanatos.
MOD DE PREPARARE.
Se taie salata bucatel mici.
Usturoiul se curat si se piseaza marunt dupa care se caleste 2 minute in ulei,apoi se pune salata taiata si se calesc impreuna 5 minute.Se pune sare si apa (apa aproximativ 2,5 litri).Se pune capacu si se lasa sa firba pana pregatim omleta.
Pentru omleta:
Se bat bine ouale cu un praf de sare si se prajeste in ulei pe ambele parti,gen placinta.Ne putem ajuta de capac pentru a o intoarce pe partea ceealalata.

Dupa care se lasa putin la racit ,iar apoi o taiae cubulete

si se pune in ciorba.Se mai fierb impreuna cel mult 5 minute dupa care se pune borsul se mai da un clcoot si se stinge focul.


Dupa ce sa stamparat putin ciorba ,se pune galbenusurile amestecate cu smantana.

Se serveste cu mamaliguta cu branza.................nebunie


Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri