luni, 13 iunie 2011

Varza a la Cluj

INGREDIENTE:
2 buc  varza  proaspata
1 cana de orez
carne de pui tocata(eu am pus din pulpe prajite) 500g
2 cepe
ulei
sare
cimbru macinat
piper alb
1 cutie pasta de tomate
2 rosii
MOD DE PREPARARE:
Varza se toaca marunt framanta putin pe masa cu sare dupa care se caleste in putin ulei .Se adauga 1 cana de apa si se lasa la foc mic.Cand varza e calita ,se adauga 1 cutie pasta de tomate si cimbru,se mai lasa 5 minute dupa care se stinge focu.

Ceapa se toaca fin si se caleste in ulei,

se adauga putina boia dulce ,se aduaga  orezul  si apa .

Se condimeteaza cu sare si piper si se lasa sa firba la foc mic cu capac  (nu se mai amesteca deloc pana cand orezul e fiert).Cand orezul e fiert se adauga si carnea tocata ,se amesteca bine toate.
Carnea se poate de orice fel,eu am avut pulpe de pui de la gratar ramase-se mai multe  si le-am dezosat dupa care le-am tocat


Se unge o cratita (un vas) cu ulei ,se pune un strat de varza calita (eu am folosit o cratita mai inalta,cantitatile au fost mari)

apoi unu de carne unul  orez,se repeta operatiune ...........la final se pune feliute de rosii.


Se da vasu la cuptor pentru 30 minute la 170 grade.

Se serveste  simpla,cu pasta de tomate,cu smantana sau cu    mamaliguta.


pofta buna

Un comentariu:

  1. La prima vedere am zis ca e tort egiptean, dar nici acum nu pot sa cred ca e varza a la cluj!!! Deosebit arata, ma incanta tare mult prezentarea, felicitari!!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri