miercuri, 13 iulie 2011

Cartofi noi cu cascaval la cuptor




     Inspiratia  de aici  http://www.bucataras.ro/retete/cartofi-noi-cu-cascaval-la-cuptor-23238.html super buni si gustosi.Multumesc Rocsy.
INGREDIENTE.
2,5 kg cartofi noi
sare
piper
boia dulce
1/2 pachet de unt
2 pungi de mozzarella 400g(200g punga,sau cascaval  ............)
patrunjel verde
MOD DE PREPARARE:
Se curata cartofi de coaja,se taie cubulete  si se pun la fiert.

Se pregateste o tava ,se unge cu unt se pun catofi fierti .Se condimeteaza cu sare,piper,boia dulce.

Se bun bucatele de unt peste cartofi,se presara mozzarella si se da tava la cuptor 15-20 minute la 180 grade.


Se presara patrunjel deasupra.




Se servesc calzi..............minunati
Merg perfect cu o bucata de carne,peste ,carnat...............
Pofta buna

4 comentarii:

  1. Sunt o bunatate..si ma bucur ca am putut fi sursa ta de inspiratie!!pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au placut si la Rocsi. Trebuie incercati. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ca pana acum n-am incerca sa prepar astfel cartofii.super faina reteta.am sa incerc
    acum o curiozitate..ai avut petrecere?
    2.5kg cartofi e totusi o cantitate :)
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. si pe mine m+au tentat cand i+am vazut la Rocsy....tare buni trebuie sa fie....te pup,draga mea Nadina,imi este dor de tine...

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri