miercuri, 6 iulie 2011

Cornuri pufoase cu rahat-post

            Cornuri moi, pufoase,aromate .....................si de post.
Ingrediente:
1 kg faina alba
50 g drojdie proaspata(sau ma rog de care folositi)
480 ml apa
120 ml ulei de masline
1 lingura de sare
5 linguri zahar
coaja de lamaie
rahar
ulei pt uns
MOD DE PREPARARE:
Se incalzeste apa putin,se amesteca cu drojdia si zaharul.Se pun in masina de paine:faina,sarea,coaja de lamaie,uleiul si apa cu drojdia.Se lasa la programul de framantat -dospit.Cand coca este dospita,se scoate pe masa de lucru .Se imparte aluatul in mai multe bucati ,se intinde sub foarma rotunda


 si se taie in triunghiuri(vezi foto).Se pun bucatele de rahar taiat

 si se ruleaza,spre varf.Se pregateste tava cu hartie de copt si se pun cornurile in tava.Se lasa la caldura 10-15 minute ,dupa care se ung cu putin ulei de masline

 si se coc aproximativ 20 minute la 170 grade.

Se scot de pe tava, cand sant coapte si se pastreaza in punga de plastic cel putin 1/2 ora(atunci fierbinti) si astefel voi ramane moi si pufoase



Se pot umple cu gem ,ciocolata.............
PS:In varinat cand nu le fac de post pun si oua iar apa o inlocuiesc cu lapte si uleiul cu unt...................grozave.
Mie mi-au iesit in jur de 60-65 bucati,se pot pastra si in congelator pune in pungi de plastic.
Pofta buna.

3 comentarii:

  1. foarte bune la micul dejun.ai facut destul de multe asa ca ma servesc si eu cu unul ,ce zici?
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da.. tare bune cornuletele tale! as manca si eu ctv acum :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum imi aduc aminte ca eu de fapt am facut reteta asta, exact de la tine, de mai bine de jumatate de an. Au iesit foarte, foarte bune! :)

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri