duminică, 3 iulie 2011

Prajitura Krem a la Krem II


 O prajitura fina,rapida.....................perfecta pentru zilele caniculare.Mai ales daca e tinuta la rece.................grozava.
INGREDIENTE :tava mare 55/33
12 oua
12 linguri zahar
1 plicuri crema Ole de ciocolata.
Crema:
1 litru frisca
500 ml lapte
4 plicuri crema Ole de vanilie
Glazura:
1 ciocolata cu lapte 150g
1 ciocolata neagra 200 g
100 ml frisca lichida (sau lapte)
Decor:
bombonele-optional
MOD DE PREPARARE:
Blat:
Se mixeaza foarte bine albusurile,pana devin tari(zapada).
Se adauga zaharul se mai bate putin ,dupa care se pun galbenusurile si praful de crema Ole de ciocolata.Se amesteca usor cu o spatula .


Se tapeteaza o tava cu hartie de copt,se toarna compozitia in tava,se niveleaza

 se da la cuptor pentru 25-30 minute la 160 grade.
PS.tava pe care am folosita este o tava reglabila ca si lungime,se poate deschide pana la latimea cuptorului si intra pe sinele de la cuptor.Este cu lungimea de 55 cm si latimea de 33 cm.
Cand blatul e ste copt ,se scote din cuptor,se ia foaia jos si se lasa la racit.

Crema:
Se mixeaza bine frisca cu laptele si crema Ole de vanilie.Se pun toate odata in vas si se mixeaza.Timp de 3 minute ve-ti obtine o crema foarte fina.

Glazura:
Se rup bucatele bucatile de ciocolata si se pun pe foc mic cu frisca,se amesteca pana se topesc bine de tot.Se lasa la racit putin.


ANSAMBLARE :
Peste blatul racit se intinde uniform crema pe toata suprafata,

iar peste crema se pune glazura de ciocolata racita cat de cat.

Se decoreaza cu bombonele -optional.


Se pastreaza la rece ,bine nu este obligatoriu,dar e mult mai buna tinuta la rece.............parerea mea.

Si acum o feliuta virtuala si pentru voi toti


Pofta buna.

4 comentarii:

  1. arata foarte bine si cred ca-i foarte gustoasa.mi--am notat reteta de multe ori dar pana acum n-am reusit sa o fac.bravo tie ,esti mai harnicuta.puup

    RăspundețiȘtergere
  2. super!!!tare mult imi place prajiturica asta, rapida si de efect.
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. yammmm ...ce bine poate arata!!!!pup Nadina

    RăspundețiȘtergere
  4. O prajitura delicioasa, arata foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri