miercuri, 6 iulie 2011

Salata de vinete cu rosii coapte



 Reteta am vazut-o la Laura A.Ce-i drept fara maioneza doar cu ulei,dar e grozava merita incercata.
INGREDIENTE:
3 vinete
5 rosii
1 ceapa proaspata verde
sare
piper
6-7 linguri maioneza(sau numai ulei de masline)
MOD DE PREPARARE:
Se coc vinetele ,se curata de coaja si se lasa la scurs.
Rosiile ,se coc si ele pe plita,se decojesc si se lasa la scurs.

Dupa aproximativ 3 ore ,dupa ce sau scurs bine vinetele si rosiile ,se toaca cu un cutit de lemn sau se tritureaza.Sincer eu le-am tocat cu robotu,am fost mai lenesa.
Ceapa se toaca foarte fin .
Se amesteca vinetele ,rosiile,ceapa,sare si piper. In retata lui Laura A este numai cu ulei,eu am modificat putin si le-am facut cu maioneza.Se amesteca toate cu maioneza .


Super bune,chiar grozave.Am sa incerc si varianta numai cu ulei.


Pofta buna.

Un comentariu:

  1. chiar ieri le-am facut .fara maioneza.sunt mare iubitoare de vinete sub orice forma gatite.cred sincer ca-s mai bune cu maioneza.o sa pun in vinetele mele astazi vreo 2 linguri de maioneza apoi iti spun cum au fost mai bune.pupic

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri