marți, 26 iulie 2011

SHAORMA










 Cine nu tajeste dupa o shaorma facuta de casa,buna de tot?Iar daca cumperi lipiile................restu se gaseste prin frigider.Iar daca mai gasesti la rece si o bere cu lamaie receeeeeeeeeeeeeee..................grozava ,nu?



INGREDIENTE:
Lipii libaneze 10 bucati(asa erau ambalate cate 10)
salata verde (sau varza proaspata)1/2 capatana
ceapa proaspata  2 bucati
castraveti murati 1 borcan de 800 g
rosii 2-3 bucati
maioneza
ketchup
piept de pui 600 g
cartofi  1kg
ulei
MOD DE PREPARARE:
Pieptul de pui,se taie fasi subtiri si se prajeste in putin ulei sau pe gratar.



Cartofi se curata si se prajesc,se fac cartofi pai.

Ceapa se taie feliute foarte foarte fine
Rosiile se taie feliute foarte fine.
Castraveti murati se taie fasi subtiri si lungi
Salata sau varza ,se toaca foarte fin.

Lipiile se incalzesc pe ambele parti , timp de cate-va secunde intr-o tigaie de teflon.

Se i-a cate o lipie,se pune 1-2 linguri de maioneza,apoi ketchup,




fasiile din piept de pui,cartofi prajiti,salata tocata,feliute de rosii,castarveti murati.

Se poate servi si cu mujdei de usturoi.






Pofta buna.

10 comentarii:

  1. Intradevar foarte buna.
    Pup Nadina, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. OOOO!!!daaa!!!!chiar imi e pofta de o shaorma!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. din shaorma mea a ramas amintirea.vin la tine daca ma ai.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Babu,te poftesc cu mare drag ,pana ajungi mai fac,O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria,pup si eu .Poate totusi faci o vizita

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza,iubita mea ,te astept ,sau ce zici mai bine trimit pescarusu?pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarah cum sa nu am pentru tine,la orice ora ,iar daca e cazu mai facem .Pup ,te astept la o SHAORMA mareeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  8. Sant aici,sant aici, nu mai striga unde-i portia mea?!!!hi hi hi o zi minunata !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stai sa gust putin din shaorma ta ca sigur este buna!!!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri