duminică, 17 iulie 2011

Somn crocant cu mujdei

     Am primit un somn,pana aici nimic deosebit............dar mare de tot ,si proplema cea mai mare era ca sotu nu era acasa...............ce sa fac eu cu el?Noroc ca am vecinii buni...........nu radeti,pe bune ,noroc cu vecini mei  ,ca altfel somnu meu ajungea la basura.Sincera sa fiu ,eu curat peste ............dar nu "monstri" .Ne uitam cu copii la el ,si eu ziceam ,"dar cum il curat eu ?ce fac eu cu el?.............copii se uitau mirati la mine,la care zice Dragos (cel mare)"mama da iti e frica de el?Ce era sa-i raspund?Nu iubitule,doar ca nu pot singura sa il tin, sa-l tai ,nu am topor..............asa ca Vasile si fratele lui ..............au rezolvat problema.Si acuma gata cu povestile ca nu vreau sa va plictisesc,trecem la reteta
INGREDIENTE:
8 filete de somn
sare
piper
pesmet
3 oua
usturoi 1/2 capatana
ulei
pasta de tomate 100
MOD DE PREPARARE:
Operatiune monstru:






1.Vin vecinii.
2.Pregatesc cutitele,patentu( patentu pentru tras pielea jos,de pe somn)
3.Se apuca de lucru,curg apele pe ei.......................le dau o bere.........
4.In final se curata si se tanseaza tot.
5.Se taie fileuri se dezoseaza(o parte din el)  se pun pungi si in final in congelator.
Si acuma retet noastra:
Se condimeteaza bine filetele de somn  cu sare si piper.

Se lasa putin la rece,aproximativ 30 minute,cel putin.
Se dau bucatile de somn prin pesmet,apoi prin oul batut bine cu un praf de sare,dupa care din nou prin pesmet si iar prin ou.

Se prejesc in ulei incins bine de tot,la foc potrivit.


Usturoiul se curata,se piseaza bine ,se amesteca cu putina sare si cate putin ulei(ca si la maioneza,la o capatana se pune aproximativ 50 ml ulei)la final de tot se amesteca cu pasta de tomate.


Se serveste somnul prajit cu mujdei si de ce nu cu o garnitura de gartofi natur.
Pofta buna.

6 comentarii:

  1. mamaaaa cat de mare era!!!ma facut sa rad fiul tau "mami iti e frica de el?":))))))
    cat despre reteta,yummy.vin in vizita la tine?
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Super imi place cum a iesit reteta...

    RăspundețiȘtergere
  3. adoro el pescado y esa salsa estupenda me encanta, rico plato,abrazos grandes.

    RăspundețiȘtergere
  4. ....hmmmmm...aproape că simt mirosul...să aveţi poftă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar un monstru,vad ca ai facut si rezerve pentru ceva timp.Cat despre reteta,excelenta,as manca in fiecare zi!te pup!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri