sâmbătă, 6 august 2011

Ciorba de rosii cu leustean-post




       Reteta am gasit-o pe net,spre rusinea mea nu mai stiu exact la cine am vazut-o,dar mi sa parut interesanta,asa ca am pus-o in practica.Ce-i drept am modificat putin pentru a fi de post,Dar a iesit grozav de buna.

INGREDIENTE:
2 cuti pasta de tomate solis(de care va place,sau rosii prospete decojite 1kg)
3-4 mocovi
3-4 cartofi
1 ceapa
ardei rosu si verde
1 dovlecel mic
4 linguri fidea
sare
1 cana de bors de casa
ulei
leustean
MOD D PREPARARE:
Se curata toate zarzavaturi si se taie cubulete mici(mai putin cartoful,care se taie cubulte mari)
Se pun toate la calit (fara cartof)in putin ulei timp de 4-5 minute.

Se complecteaza cu 4 litri de apa,pasta de tomate(sau rosii decojite )sare si cartofi cubulete.Se lasa sa fiarba la foc potrivit 30 minute.



Se adauga fideaua si se mai lasa sa dea 2-3 clocote.La final de tot se pune borsul si leusteanul(1 lingura daca e uscat)

Se poate servi atat rece cat si cald ,e minunat.



Pofta buna

2 comentarii:

Lista mea de bloguri