sâmbătă, 6 august 2011

PASTA DE MITITEI


   Cui nu-i plac mititei?Si mai ales cei facuti in casa?
INGREDIENTE:
2  kg carne de porc panseta(sa fie cu putina grasime,nu multa)
1,5 carne tocata de vita
 3 capatani mari de usturoi
sare 3 linguri
piper  macinat 1lingura
cimbru macinat foarte fin 2 linguri
2 plicuri condimente pentru mititei
2 linguri mari bicarbonat de sodiu
1,7 litri apa minerala
mustar
smatana

MOD DE PREPARARE:
Se toaca foarte bine carne de porc si de vita.Se trece prin masina de carne cu sita deasa de doua ori.Am avut ajutor,de data aceasta pe Bebe  nu copiiiii



Se framnat bine carnea cu sare,piper,cimbru macinat si condimetele pentru mititei.



Usturoiul se curata si se toaca si el de 2 ori prin masina de carne.
Se framanta bine toate cu usutroiul tocat ,bicarbonatul si apa minerala care se pune cate putin ,nu toata odata.
Se framnat foarte bine,pana se incorporeaza bine toata apa.


Se pune la rece 3-4 ore dupa care se pot praji.
De ce se pun la rece?Pentru a avea timp sa se combine bine condimetele cu carnea.



Se servesc cu mustar amestecat cu smantana.................nebunie.
Pasta de mititei se patreaza in pungi la congelator.


Pofta buna.

2 comentarii:

  1. Nadina, ce buni sunt, nu am facut cam de multisor. Imi place tare cum au iesit.

    RăspundeţiȘtergere
  2. daca nu s facuti la gratar tot degeaba....si cu smantana..nu mi place...am eu o reteta de stai in limba....oricum felicitari pt blog.

    RăspundeţiȘtergere

Lista mea de bloguri