miercuri, 17 august 2011

Pizza pe blat de paine


                     Cea mai minunat pizza,parerea celor 3 barbatei ai  mei.Acuma las la aprecierea celor care incerca acesta minunat pizza.............cu sigunata veti fi foarte incanti.

INGREDIENTE:
Tava folosita este cea de la cuptor cu dimensiunile de 45/37
7 felii de paine mari(sa nu fie paine foarte praspata)
1 cutie pasta de tomate 350 g
oregano
salam de curcan 150 g
5 ciuperci champinion
4 bucati cremvusti de pui
100 g salam afumat de porc
400 g cascaval ras
ardei rosu si verde
8 oua
putina sare
400 ml lapte rece
MOD DE PREPARARE:
Se aseaza o folie in tava,se pun feliile de paine in asa fel incat sa se acopere tot spatiul tavi.

Se pune laptele peste feliile de paine,se adauga pasta de tomate si oregano.

Se taie feliute foarte fine din  :cremvusti,salamul de porc ,cel de curcan si ciupercile champinion.
Ouale  se bat bine cu un praf de sare.

Se aseaza peste pasta de tomate salamurile taiate,ciupercile se mai presara putin oregano


dupa care se pune jumatate din  cascaval ras

,apoi ouale batute iar peste ouale batute se pune diferenta de cascaval ras ce a ramas si cubulete de ardei .
Se da tava la cuptor pentru 25 minute la 170 grade.



O pizza mai buna si mai pufoasa nici ca se poate,merita incercata.




Pofta buna.




3 comentarii:

  1. am venit la pizza....am auzit ca dai si ceva rece...un pepsi,ceva?)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sosit si eu ca doar nu puteam sa o las singura pe Eluca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu fac pizza pe paine de vreo 15 ani incoace, adica de cand m-am maritat si n-am avut plangeri pana acum ;-)Buna de tooot!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri