duminică, 25 septembrie 2011

Chiftelute din somn



               

INGREDIENTE:
700 g carne de somn tocata
2 morcovi
1 cartof mare
2 oua
sare
piper
usturoi
patrunjel verde
faina alba
ulei pt prajit
MOD DE PREPARARE:
Se toaca carne de somn ,se amesteca cu sare si piper.
Morcocul si cartoful se dau prin razuitorea cu gaurii mici.
Usturoiul se curata si se piseaza bine de tot.
Se amesteca toate carne cu morcovul,cartoful,usturoiul si putin patrunjle tocat si ouale.

Se formeaza chiftelute mici ,sa dau prin faina apoi se prajesc in ulei fierbinte.








Se servesc atat calde cat si reci.

Pofta buna.

4 comentarii:

  1. Woow! Place pestele si chiftelitele! Delicioase, de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca-s delicioase.ma servesc cu una,doua ...sau cate pot fura.pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat chiftelute din peste insa am auzit ca sunt tareee bune...si cum sunt o amatoare de peste sigur sunt pe gustul meu...trebuie sa incerc si eu reteta

    RăspundețiȘtergere
  4. wow......ce bunaciune.......demult nu am mai mancat o asa delicatese.
    pup si imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri