duminică, 25 septembrie 2011

Frigarui de pui

           





    Preferatele piticilor mei Dragos si Rares
INGREDIENTE:pentru 4 persoane
700 g piept de pui
2 cepe proaspete
ardei rosu  1/2
ardei verde 1/2
rosii chery  12 buc
cartofi  2
rozmarin 1 lingurita
sare
piper
cimbru  1/2 lingurita
shofran
putin ulei de masline  50 ml
bete pt frigarui  12
 MOD DE PREPARARE:
Se taie pieptul de pui cubulete.
Se amesteca 50 ml ulei cu sare piper, ,rozmarin,sofran (foarte putin) si se amesteca cu cubuletele de piept de pui.Se lasa la rece pana a doua zi .




Cartofi se fierb pe jumatate taiati in cubulete.
Ceapa se taie bucati mai mari (triunghi,patrate........)
Ardeiul se taie cubulete.
Se i-a un bat de frigarui se pune pipet de pui,cartof,ardei,ceapa,din nou carne...............si la final o rosie chery.




Se prajesc la cuptor(ce-i drept pregatit pe gratat e minunat..............dar sau schimbat planurile ,asa ca le-am pregatit la cumptor)intr-o tava cu putin ulei ,se aseaza frigaruiile si se dau la cuptor pentru 20 minute la 180 grade(dar nu mai mult ,,,,,,,,,,,,,,eu am miscat din greseala butonu cu gradele...........si sau uscat putin cam tare)

Pofta buna.

3 comentarii:

  1. Bunaciune de frigarui ai aici! Pup piticii!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai adauga pentru o persoana data viitoare cand faci ca vin in vizita.arata super.pup

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri