duminică, 27 noiembrie 2011

Negresa -post

              
   Un dulce de post,foarte aromat si pufos

INGREDIENTE:
Se foloseste aceasi cana ,eu am folosit o cana de 300 ml.Cantitatile sant pt o tava mare 40/28
1 cana de zahar
1/2 cana ulei
3 1/2 cani lapte de soia cu ciocolata(sau apa)
5 cani de faina
2 prafuri de copt
3 linguri cacao
2 esente de migdale(daca nu va place prea aromat puneti doar una)
150 g stafide
1/2 borcan gem de capsuni
Mod de preparare:
Se amesteca bine faina cu praful de copt,se cern.

Se amesteca laptele de soia(eu am pus de ciocolata)cu uleiul,faina ,zaharul  si esenta de migdale.

Se opreste un sfert din compozitie in care se pun cele 3 linguri de cacao.

Se amesteca energic toate.
Se tapeteaza o tava cu hartie de copt.Se pune compozitia fara cacao,se niveleaza.Se adauga si compozita cu cacaua din loc in loc.Se presara si stafidele din loc in loc.Se trece cu lama unui cutitul prin compozitie in miscari ondulate.

Se pune din loc in loc cate 1 lingurita din gemul de capsuni,si se trece din nou cu lama cutitului.


Se da tava la cuptor pentru 45 minute la 170 grade.


Pofta buna

2 comentarii:

  1. Am adus eu cafea!!!pup Nadina draga o saptamana frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O prajitura minunat de buna pentru zilele de post.
    Pup si imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri