sâmbătă, 3 decembrie 2011

Ciorba de pui cu bors de casa si leustean


     
INGREDIENTE:
7OO g carne de pui
2 morcovi
1 ceapa
1 radacina patrunjel
1 bucata telina(daca e mare se pune 1/2)
2 cartofi
100 g mazare boabe
200 pasta de tomate
500 ml bors de casa
frunde de telina
frunze de leustean
sare
ulei
MOD DE PREPARARE:
Se curata zarzavaturile :morcovul,telina,patrunjelulsi se taie cubulete,iar ceapa se toaca marunt
Se calesc in ulei timp de 3-4 minute.

Se adauga bucatile din carnea de pui ,spalate foarte bine(eu le-am avut in congelator)

Se pun 3-3,5 litri de apa,se condimeteaza cu sare,foi de telina si frunze de leustean(eu am pus leustean  uscat)si se lasa sa fiarba toate impreuna,timp de 30 minute
Intre timp se curata cartofi,si se taie cubulete,dar nu foarte mici.
Se adauga in ciorba bucatele de cartofi si mazarea,si se mai fierb putin.


La final se pune borsul si pasta de tomate(pasta de tomate ,da o culoare minunata ciorbei) se mai da 1-2 clocote si se stinge focul.



Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri