duminică, 11 decembrie 2011

Salata de conopida cu morcovi-post




INGREDIENTE:
1 conopida  potrivita
3 morcovi
maioneza   de post 5-6 linguri(din faina alba)
3-4 catei de suturoi
sare
piper
pasta de tomate 3 linguri
rosii chery-decor
MOD DE PREPARARE:
Nimic mai simplu
Se desface conopida in buchetele.

Morcovii se taie  rondele(sau cum doriti)


Se pun la fiert(eu le pun la aburi)

Se lasa la racit,se toaca bine toate

Se amesteca bine conopida ,morcovul si usturoiul pisat.
Se adauga pasta de tomate ,

sare,piper si maioneaza.

Se amesteca bine toate.

Pentru decor puteti folosi.............ce va place.
PS:Pentru maioneza puteti folosi mai multe variante:cu faina alba fiarta,cu cartofi  fiert ,cu pufuleti ,cu fasole boabe..............http://www.bucataras.ro/retete/maioneza-din-fasole-alba-post-5359.html,promit sa postez si cu pufuleti si faina ,eram sigura ca am postate mai multe retete cu maioneza de post.



Pofta buna.


4 comentarii:

  1. foarte buna trebuie sa fie..ma gandesc ca se poate folosi si maioneza de gris
    http://bucatariadenysei.blogspot.com/2010/01/maioneza-din-gris.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Michelle iubita ,ai mare dreptate si din gris se poate face,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine. eu prepar maioneza din cartof si mustar dulce cu boabe. felicitari pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe ce le-ai asezat? :d rondele de orez? zic si eu...

      Ștergere

Lista mea de bloguri