sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Drob de pui


INGREDIENTE:
1kg ficat pui cu pipote si inimi
1 pui -1,2 kg
3 oua crude +2 pt uns
sare
piper
2 cepe mari
1 ardei rosu
patrunjel verde
ulei 40 ml
18 oua de prepelita
MOD DE PREPARARE:
Se curata si se taie ceapa in bucatei mai mari.Se caleste cu ardeiul rosu in ulei ,timp de 4-5 minute.


Puiul se fierbe in apa cu sare sau se prajeste in cuptor(luati varianat care va place mai mult).

Se curata de oase si se toaca prin masina de carne.


Ficatul cu ceapa calita se lasa la racit dupa care se toaca prin masina de carne.
Patrunjelul verde se toaca si el(eu l-am tocat prin masina).
Se amesteca carnea tocata cu ficatu si ceapa.
Se condimeteaza cu sare ,piper si 2 oau crude.
Se imparte compozitia in doua ,vor iesi doua tavi (daca folositi tavile de cozonac)


Ouale de prepelita se fierb in apa cu sare.



Se curata de coaja,si se pun in mijlocu drobului de pui.

Peste drobu de pui se bate ou crud cu un praf de sare.
Se dau tavile la cuptor pentru  40-45 minute.

Pofta buna.




PS:probabil va intrebati de ce oua de prepelita?
Va si raspund.
Sant mult mai mici si dau un aspect mult mai placut.

3 comentarii:

  1. Foarte gustoasa reteta si o prezentare de nota 10! Am o intrebare, ouale de prepelita le-ai folosit pt. ca sunt mici si se potriveau cu tavita? Pupici:x

    RăspundeţiȘtergere
  2. Maria scumpa,m folosit oua de prepelita pt ca dau un aspect mai placut,fiind mici............pe cand cele de gaina,sant cam mari.Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  3. Foarte reusit drobul tau! Am facut si eu odata, musai sa repet! Pupici

    RăspundeţiȘtergere

Lista mea de bloguri