joi, 26 ianuarie 2012

Langosi

    Va plac langosi?Noua daaaaaaaaaaaaaa,foarte mult  sau gogosiiiiiiiiiiiiiiiiii super bune.Preeferatele piticilor mei,cand e vorba de clatite,gogosi ,pizza  in general cand e vorba de copt cu aluat dospit..................sant primiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............si la papat si la ajutat.Deci se poate si in varianat de post.Dac e o zi de post si vrem langosi,nici o problema le papam cu zahar,gem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,deci sa trecem la reteta.

INGREDIENTE:
1,3 kg faina
2 plicuri drojdie uscata
1 lingura de sare
 2 linguri zahar
150 ml ulei
600 ml apa
coaja de lamaie-optional (eu am pus)
Pentru servit langosi:
sos de usturoi cu smatana
mozzarella  sau cascaval ras
ketchup
MOD DE PREPARARE:
Se pun in masina de paine(daca aveti ,daca nu se framnta de mana)toate ingredintele,am mai spus eu nu fac maia se parat..................rezultataul la fel,cresteeeeeeeeeeeeeee super bine.
Cand alutul e dospit ,se scoate din masina de paine

 se rup bacatele din aluat.Se intinde fiecare bucata bine de tot cu mana umezita in ulei.Atenetie si pe masa de lucru se pune tot ulei nu faina.


Se pune uleiul la incins foarte bine,dupa care se pun langosi la prajit .Se coc pe ambele parti.



Cand sant coapte se scot pe un servet.

Se servesc cu mujdei de uturoi sau pasta de usturoi(alioli) iar deaspura mozzarella rasa ,cascaval........si la final ketchup.In varianta ca e zi de post se servesc cu zahar ,dulceata,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,super bune.



La pasta de usutroi eu procedez asa:
Se piseaza foarte bine catei de usturoi curatati ,se amesteca cu putina sare.Se adauga cate putin ulei ,ca si la maioneza(100 ml sa zicem aproximativ la 1 capatana de usturoi)dupa care se amesteca cu 250 smantana.
Pofta buna.

5 comentarii:

  1. delicioasi langosii Nadina...imi ploua-n gura!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana scumpa,trimit la pachet,pup o zi buna

      Ștergere
  2. Sigur ca ne plac langosiiiii, dar la cine nu-i place? Mai ales si cu smantanaaaaa...Data viitoare daca imi trimiti si mie, nu refuz.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare buni, eu nu fac ca nu ma mai pot opri din mancat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce-mi plac langosii de casa, sunt foarte buni!!!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri