duminică, 22 ianuarie 2012

Pulpe de pui pane



   Da pulpe de pui pane.Trebuie sa mai si schimbam meniu,tot friptura,tot pui la cuptor..............Multi vor zice"pai nu se prajesc ,sant prea groase,nu patrunde focul,vor ramane crude........."Va asigur eu ca nu vor fi crude,daca le prajiti la foc foarte mic si cu capac.Deci ..........spor la bucatarit.Bine nu azi , a Sfanta zi de Duminica,luni ,marti..........cand aveti chef si timp.

INGREDIENTE:
8 pulpe de pui
4-5 oua
faina alba  150 g
sare
piper
ulei pt prajit
Mod de preparare:
Se spala bine pulpele,se sterg cu un servet de bucatarie.
Se condimeteaza cu sare si piper,se lasa la rece 1 ora.

Se bat bine oula cu un praf de sare.
Pulpele de pui se intzeapa din loc in loc cu varfu unui cutit,se intzeapa nu se despica carnea de pe os,pentru a patrunde mai bine focul.De fapt nu este o regula,eu sincera sa fiu , nu le intzept tot timpu si se prejesc foarte bine.
Se dau pulpele  prin faina

apoi prin ouale batute cu un praf de sare

iar prin faina si iar prin ou,eu porcedez asa  de doua ori,voi face-ti cum crede-ti de cuvinta.Se poate amesteca si faina cu oul fatut,ceva de gen alaut de caltite mai gros.
Se prajesc in ulei la foc mare primele 3-4 minute

 se intorc pe ambele parti,dupa care se da focu mic si se lasa sa se prajeasca cu capac acoperit

la foc foarte foarte mic,asta timp de 25-30 minute.Intre timp se mai intorc de pe o parte pe alta,iar la final in ultimele 5 minute ,se da focul mai tare si se ia capaul jos,pt a deveni mai crocante.

Se servesc cu garnitura,calde ,reci.......................cum va plac.Noi  am papat cu cartofi si salata  de varza.




Pofta buna.

3 comentarii:

  1. Sa va fie de bine!!!!!De foarte mult timp nu am mai facut pulpe pane,pt. ca sotului numai la gratar ii place si chiar imi e dor:) Imi place mult prezentarea ta.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bune cu salatica de varza! Vin la masa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te pup, fata draga!
    Ai un premiu la mine pe blog! Te astept cu drag sa-l iei.

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri