luni, 9 ianuarie 2012

Tort Cheesecake "Revelion 2012!"


         
INGREDIENTE:
Blat:
1 ou
3 linguri zahar
75 g unt
1 praf de cotp
200-220  g faina(depinde cat de mari sant ouale)
Crema:
350 g branza de vaci
 200g crema de branza
250 lapte condensat
150 frisca lichida
4 oua
2 vanilii
Decor:
500 ml frisca
2 intaritoare
figurine de ciocolata
MOD DE PREPARARE:
Blat:


Se amesteca oul intreg cu zaharul ,untu,faina si prafu de copt.
Va deveni un aluat omogen ,care se intinde intr-o tava torunda(in cazul meu)cu pereti detasabili,de data acesasta doar pe fundu vasului,pe pereti vasului nu am mai pus.Am folosit folie de aluminiu...........nu e buna,dar de urgenta a fost buna si aluminiu.E mult mai bun folie pt copt.

Crema:


Se mixeaza  bine branza de vaci cu crema de branza ,mierea,vaniliile,frisca si laptele condensat.Se adauga treptat cate un ou intreg(fara coaja binenteles)si se mixeaza,va deveni o compozitie lichida.

Se toarna compozitia peste blatu necopt ,se da tava la cuptor la 160 grade timp de 1 ora fara sa deschideti usa cuptorului.

Atentie ,va creste destul de mult ,iar dupa aceea se va lasa.

Se bate bine frisca lichida cu intaritorul si zaharul si se imbraca tortul.

Se decoreaza cu figurine de ciocolata,bombonele.......................



PS:Si sa revin la oul intreg.De ce am zis fara coaja?Ma rugase cine-va sa -i dau o reteta ..........nu mai conteaza de ce anume era.............dar nu i-am sa dea si drumu la cuptor.Ma gandeam ca e logic nu?Si in final ,a pregatit ea tot a pus la cuptor ,dar nu a dat drumu la cuptor,de fapt  a dat drumu la cuptor ,dar nu a pus temperatura..La care imi zice dupa o vreme buna de timp...................pai mie nu mi-a iesit asa cum ai zis tu?Si eu intreb..............ai pus?ai amestecat?....................la care zice da.Si in fine nu mai lungens mult vorba.......................si o intreb.Dar la cate grade ai pus cuptorul?La care ea........................paiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu am pus la nici un grad.......................deci ...........final,fara final.
Ce sa zic?E de plans ?Sau e de ras?................JALE.
Pofta buna
Si o feliuta virtuala si pentru voi toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri