duminică, 8 ianuarie 2012

Tort "Salata de beouf"


   Ideia am preluat-o de la Laura Adamanche http://www.lauraadamache.ro/2011/12/tort-de-salata-boeuf.html.Multumesc mult Laura scumpa.Ce-i drept salata mea nu e asa aspectoasa ca si cea pregatita de tine,dar gustul e minunat.

INGREDIENTE:
Cantitatile la ingredinetele le puteti folosi in functie de cate persoane aveti la masa
Blat:
4 pachetel de biscuiti pt aperitiv sau grisine
4 linguri de unt
Salata de beouf:
carne de pui (piept de pui,cos,coada)
morcovi  4 bucati mari
telina radacina  1 bucata mica
patrunjel radacina 1 bucata si frunze
ceapa 1 bucata
mazare(eu am pus de la borcan) 1 cutie de 340 g
cartofi  3 cartofi rosi(nu se zdrobesc asa de tare ca si cei galbeni)
castraveti murati  1 borcan de 400 g
maioneza
smantana 4-5 linguri
sare
piper
MOD DE PREPARARE:
Se fierb toate zarvavaturile (morcov,patrunjel,telina,ceapa si frunzele de patrunjel)cu carnita de pui(eu pun pieptu,cosu,coada) cu sare.

Se strecoara supica cand sant toate fierte.
Zarzavaturile se lasa la racit ,dupa care se taia cubulete mici,mici.
Se taie si castraveti murati.
Mazarea daca e din conserva se scurge se apa.
Cartofi se fierb in apa cu putin sare.Se lasa la racit dupa care se taie cubulete mici.

Se pregateste maioneaza intre timp.
Blat:
Se drobesc bine biscutiti pt aperitiv sau grisinele si se amesteca cu untu.


Cand avem toate taiate si pregatite  se amesteca cu maioneza si smantana(eu mereu putin 3-4 linguri de smantana in salat de beouf,e mult mai buna).

Se pregateste o tava de tort cu pereti detasabili(eu asa am procedat)se taie hartei de copt pe fundu vasului.



Se pune blatu ,se intinde uniform  ,dupa care se pune salata de beouf,se niveleaza si se da la rece 1 ora.

Se scoate salata de la rece si se imbraca in maioneza.Se decoreaza dupa bunul plac al fiecaruia.



Pofta buna.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos,n-am incercat niciodata sa fac asa ceva,e de mare efect! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Te contrazic, e minunata si salata ta. E intradevar superba! Pupici:x

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri