joi, 16 februarie 2012

Cheesecake "Sfantul Haralambrie"






INGREDIENTE:
Cantitatile sant pentru 1 tava 28/40 cm (desi in poza sant 4 tavi)
BLAT:
1 ou mare
300 faina
1 praf de copt
40 ml ulei
70 g unt
100 g zahar
Crema:
750 g branza de vaci
250 iaurt cu fructe (eu am pus cu capsuni)
250 lapte condensat
3 vanilii
4 oua
120 zahar
Decor:
750 ml frica
6 linguri zahar
3 intaritoare frisca
MOD DE PREPARARE:
BLAT:
Se amesteca toate ingredientele.


Aluatul obtinut se intinde in tava,cu ajutorul unui lingure sau cu mana.
Este un aluat mai moale ,nu se poate intinde cu sucitorul,se lipeste

Ce pregateste crema:
Se mixeaza foarte bine branza de vaci cu iaurtul ,ouale,laptele condensat,zaharul vanilat si zaharul.

Va rezulta o cream foarte lichida.

Se toarna compozitia peste blatul necopt(atentie) in tava.

Se da tava la cuptor pentru 70-75 minute la 170 grade.
Cand totul e gata ,se scoate tava din cuptor,se lasa la racit bine de tot.

Se scoate din tava,se orneaza cu frisca.

Pofta buna.



PS:Eu am pregatit 4 tavi pentru Hramul Bisericii din Vinaros.Biserica din Vinaros  poarta Hramul Sfantului Haralambrie ,sarbatorit de Crestini Ortodoxi pe data de 10 februarie.
Din pacate sectiune nu am mai ajuns sa fac.

4 comentarii:

  1. Si eu am lapte condensat Nutricia:) De la Mercadonna:))
    Pupici.. foarte faine torturile

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine!Sunt foarte curioasa sa gust o felie!Trebuie neaparat incercata reteta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Langmina e super delicios,merita incercat ,se face foarte repede .Astept sa pregtesteti reteta si sa-mi spui daca ti-a placut.pup o zi buna

      Ștergere
  3. Bianca scumpa ,da e din Mercadona cumparat laptele condensat,e foarte bun.
    Pup o zi buna

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri