sâmbătă, 18 februarie 2012

Musaca de cartofi cu carne tocata




INGREDIENTE:
pentru o tava de 28/40
2,5 kg cartofi
1 kg carne tocata porc
2 cuburi costita afumata Knorr
3 cepe
ulie
sare piper
3 cuti pasta de tomate
6 oua
200 cascaval ras
patrunjel verde
MOD DE PREPARARE:
Musacaua ,oare cum se face?...............hmmmmmmmm se poate pregati in multe feluri:cu cartofi fierti si taieti rondele,cu cartofi piure,cu cartofi prajiti......si cam atat.
Eu am ales de data acesta varianta cu cartofi prajiti.De ce?Nu stiu,avema chef  de bucatarit.............
Deci :se curata cartofi de coaja,se taie feliute subtiri ,se prajesc in ulei.

Carnea:se toaca ceapa marunt,se caleste in ulei .

Se adauga carnea tocata ,se lasa putin la calit.

Se adauga 2 cuti  pasta de tomate,se condimeteaza cu sare ,piper si cuburile de costita afumata(dau un gust foarte bun,,,,,,,,stiu au n....-euri............dar da un gust ,grozav de bun)

Cand avem cartofi pragatiti(eu am prajit in multe transe.........nici nu mai stiu,merge destul de incet acesta operatiune,,,,,,,,,,dar merita).
Se pregateste o tava cu hartie(sau  fara,cum obisnuiti)se aseaza un strat de cartofi,se condimeteaza cu putina sare,

se adauga din compozitia de carne,se intinde uniform.

Se repeta operatiune..............eu am pus 4 randuri de cartofi si 3 de carne..................voi,pregatiti cantitatile care doriti,doar ideia esta ca untimul stat sa fie de cartofi.
Se bat cele 6 oua cu un praf de sare,se adauga o cutie pasta de tomate.

Se pune compozitia cu oua peste ultimul strat de cartofi in tava,

deasupra se presara cascavalul ras si putin patrunjel verde,feliute de ardei rosu...............

Se da tava la cuptor pentru 45-50 minute la 160 grade.

Si o sectiune................


Pofta buna.


PS:se poate servi atat calda cat si rece cu smantana sau simpla dar ................................cu multa pofta.

4 comentarii:

  1. super reteta...vreau sa fac si eu..dar te rog spune-mi ce gramaj au cutiile de pasta de tomate.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Da iubita ,borcanele au gramaj de 350 g/borcan.Ma bucur ca iti place,iti urez spor la munca.Pup astept sa postezi reteta

    RăspundeţiȘtergere
  3. supeeer... acum ma apuc si eu sa fac.. :) mmm.. deja salivez :)

    RăspundeţiȘtergere
  4. cat de bine poate sa arate, suculenta, gustoasa, apetisanta, aproape ca nu iti vine sa te atingi de ea, excelenta ;)

    RăspundeţiȘtergere

Lista mea de bloguri