vineri, 3 februarie 2012

Salata cu tofu




      O salata foarte usora .Foarte usor de preparat si foarte consistenta.Este minunta pentru o zi de post,si nu numai.

Ingrediente:
salata verde  1 capatana
masline negre de aragon(de care va plac) 1 cutie 200g
rosi chery  250g
castravete verde 1 bucata(castravete de sera)
morcov -2 bucati
telina-1 felie
ceapa  proaspata-1 bucata(folositi de care aveti)
branza tofu 1cutie 200g
patrunjel verde
ulei de masline
otet
sare
piper
optional -putin sos de soia
Mod de preparare:
Se taie salata ,morcovi si telina se razuiesc,rosiile chery le-am taiat(erau putin mai mari)castarveti se taie feliute subtiri,ceapa la fel se taie marunt.






Se scurge branza tofu de apa cu saramura se taie cubulete.Ptrunjelu se toaca marunt.
Se amesteca toate .


Se condimeteaza cu sare,piper,ulei de masline,putin ,foarte putin otet si sos de soia.
O salata minunata .



Pofta buna.

5 comentarii:

  1. Vin si eu la o portie de salatica :)
    pupici draga mea

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mancat tofu dar cum am incercat soia nu este exclus sa m-a iau de el :))arata excelent...un premiu pe blog la mine te asteapta ,pup o zi faina!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce apetisant arata salata, yammy.....!pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare buna trebuie sa fie si arata asa de tentant!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri