vineri, 9 martie 2012

Alcachofa cu legume si orez



INGREDIENTE:
1 ceapa mare
4 morcovi
1 felie telina
1 ardei rosu mic
1 punga de alcachofa congelata 450g(anghinare)
ulei
sare piper alb
1 cutie fritada
200 pasta de tomate
patrunjel verde tocat
200 g orez vaporizado cu bob lung
MOD DE PREPARARE:
Se caleste ceapa toaca in putin ulei ,

se adauga morcovul si telina razuita,se lasa sa se calesca impreuna 3-4 minute.
Ardeiul rosu se taie cubulete si se adauga peste radacinoase.


Se pune alcachofa(anghinarea) peste zarzavaturile calite,se condimeteaza cu sare si piper alb,se adauga 1 cana de apa si se lasa sa fieba impreuna 15-20 minute(se complecteaza cu apa daca scade foarte tare pentru a ramane cu sos in final)



Se adauga 1 cutie de fritata(tomate,dovlecel,ceapa,vinete......)si pasta de tomate.


Se lasa sa mai dea un clocot toate imperuna dupa care se stinge focul.
Se presara patrunjel verde tocat.

Orezul se fierbe separat in apa cu sare.


Se poate servi amestecat cu orez gen (tocana de legume)sau separat ca si garnitura.


Pofta buna.
Sau in varianat cu garnitura

3 comentarii:

  1. Nu am mancat niciodata , dar cred ca e tare gustoasa! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare delicioasa!!Nici eu nu am mancat, dar m-ar tenta:)!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat inca ,dar saptamana asta voi incerca aceasta reteta si revin
    crec ca e delicioasa

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri