duminică, 4 martie 2012

Budinca de pizza

 

INGREDIENTE:
2 bare de franzele
10 oua
un praf de sare
400 cascaval ras
800 ml lapte
150 smantana
200 g cremvusti cu jamon
350 g bacon
oregano
ardei rosu
ceapa verde-optional
MOD DE PREPARARE:
Se taie cubulete franzelele(sa fie paine mai veche putin).

Se amesteca cubuletele de paine cu laptele.

Ouale se bat bine cu putina sare.

Baconul  si cremvusti se taie cubulete ,se prajes in putin ulei timp de 6-8 minute.



Se amesteca cubulete de paine cu ouale batute ,cascavalul 300 g si baconul prajit.
Se adauga si cubulete de ardei rosu taiat.
Se adauga smatana si oregano,se amesteca toate.


Se pregateste o tava(28/40 cm)se pune hartie de copt ,se pune compozitia in tava.



Deasupra se presara diferenta de cascaval ramas ,ardei rosu si ceapa verde.........


Se da tava la cuptor pentru 40 minute la 170 grade.

Pofta buna



3 comentarii:

  1. m-ai chemat???am venit cand am auzit de pizza,nu am stat pe ganduri...o idee tare buna budinca de pizza.....te pup,cu drag si fur cateva bucati :)),daca nu iti ies la numar sa sti ca eu le-am luat :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta reteta de budinca gem pizza. Cu toate ingredientele adaugate, nu are cum sa nu fie buna. Pup!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri