marți, 20 martie 2012

Tort Tiramisu cu capsuni





   Pentru ca pe data de 19 martie in Spania se serbeaza ziua barbatii,,,,,,,,,,,,,,,nu putema sa  nu le pregatesc  si eu o surpiza dulce si placuta baietilor mei(3 la numar cu sotu).Deci sa trecem la reteta care este foarte simpla si foarte rapida.

INGREDIENTE:
1 blat de tort cacao(rusine dar l-am luat din comert)
500 ml frisca lichida
2 intaritoare de frisca
1 cutie mascarpone
6 linguri zahar
1 cana cafea expresso
700 g capsuni
Decor:
500 ml frisca lichida
2 intaritoare de frisca
5 linguri zahar
capsuni
bombonele arginti
cacao.........
MOD DE PREPARARE:
Blatu,spre rusinea mea....................l-am cumparat,criza de timp ............

Crema:
Se bate bine frica cu intaritoarele de frica si zaharul,va deveni gen zapada.Se adauga mascarponele si se mai bate 2-3 minute.


Se pregateste o cana de cafea expresso tare.
Incepem ansamblarea.
Se aseaza un blat de cacao din cele 3(sant 3 blaturi in cutie)

Se insiropeaza bine cu cafea ,se pune jumatate din crema cu mascarpone,

se aseaza feliute de capsuni

se complecteaza cu putina crema.........se pune cel de al doilea blat............se continua operatiunea



La final se imbraca tortul din belsun cu multa frisca.

 Frica se bate cu intaritoarele si zaharul.
Se decoreaza cu jumatti de capsuni ,bombonele arginti,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dupa bunul plac al fiecaruia.




Pofta buna.
PS:Si pentru voi ,o feliuta virtual


4 comentarii:

  1. Foarte fain tortul. Cred ca toate mai calcam stramb uneori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina iubita ,tzuc dulce.Calcam stramb mereu..........hahaha

    RăspundețiȘtergere
  3. Deosebit tortul....si super gustos:)!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aileiiii ce-ai facut ?!!Iar imi fuge mintea la prostii .Super bunatate!!!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri