duminică, 1 aprilie 2012

Cartofi cu sos de marar-post





INGREDIENTE:
2 kg cartofi
2 cuti smantana soja(250 ml cutia)
250 ml apa
4 catei de usturoi
sare
delikat
o legatura marar verde
ulei
2 linguri faina alba
2 linguri margarina vegetala
MOD DE PREPARARE:
Se curata cartofi ,se taie feli mai groase,se pun la fiert (eu mereu i fierb la aburi).

Sosul:
Se pune putin ulei intr-o craticioara sa se imfierbinte putin ,se adauga faina si se amesteca putin3-4 minute nu mai mult,impreuna cu usturoiul pisat foarte fin

Se adauga smantana de soja in fir subtire ,eu am adaugat si o canita de apa din lipsa de smantana,normal trebuia 3 cuti.

Se lasa sa fiarba la foc mic ,se aduaga putina sare si putin delikat,iar la final se adauga o mana de marar verde tocat.




Se pregateste un vas de yena ,se unge bine cu margarina vegetala(atentie,nu toate tipurile de margarina sant de post)se aseaza cartofi in vas

,se pune sosul de marar peste cartofi iar deasupra se pot pune cate-va bucatele de margarina(optional)

Se da vasul la cuptor pentru 20 minute la 200 grade.

Pofta buna.

 Se servesc cu smantana de soja deasupra


PS:
Nu puteam sa nu pregatesc ceva cu marar.Am o vecina (Romanca) care are putina gradinuta ,mereu imi aduce marar verde si patrunjel verde.

Un comentariu:

Lista mea de bloguri