joi, 5 aprilie 2012

Ciorba de salata cu smantana de soja



INGREDINETE:
2capatani salata verde
1 capata usturoi
ulei 2-3 linguri
sare
delikat
500 ml bors de casa( puteti inlocui cu suc de lamaie daca nu aveti bors de casa)
2 cuti smantana de soja (250 ml /cutie)
MOD DE PREPARARE:
Se taie salata marunt(cum obisnuiti,sau cum va place,,,,,,,,)
Se curata usturoiul ,se piseaza si se caleste in ulei2 minute nu mai mult.
Se adauga salata taiata ,se lasa la calit impreuna timp de 5 minute ,amestecand din cand in cand.
Se adauga sarea ,delikatul si borsul ,si apa (eu am pus 2 litri )se lasa sa fiarba impreuna 15 -20minute.

Se stinge  focu ,se lasa putin sa  se raceasca dupa care se adauga smantana.

O minunatie de ciorba,cu mamaliguta e minunata.


Pofta buna.

5 comentarii:

  1. Ciorba asta e o minunatie,o fac foarte des!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Nadina! Felicitari pt acest blog, l-am descoperit de curand ai am inceput sa-l rasfoiesc intens. Eu locuiesc in Vinaros, am vazut ca tu en La Rapita, aproape vecine :)
    Am o intrebare pt tine ,, stii cumva cum se numeste "leurda " in spaniola?, am vazut foarte multe retete in blogosfera cu aceasta leurda , si nu stiu daca aici este sau nu .
    Multumesc Nadina ..si astept in continuare postarile tale.
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata excelent!!! Fac si eu ciorbita asta, dar fara soja, Te invit la concurs http://pusikmea.blogspot.com/2012/04/concurs-de-iepuras.html Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow ce pofta mi-ai facut! N-am mai mancat ciobita de salata de o vesnicie! Nu stiu cum e cu smantana de soja ca nici n-am cumparat pana acum, dar cred ca-i la fel de grozava ca cea obisnuita, nu?

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri