luni, 23 aprilie 2012

N U C I umplute





INGREDIENTE:
Coji de nuci:
250 g unt
250 g zahar
4 oua
1 lingura amoniac
700-750g  faina
esenta vanilie
Crema:
300 g unt
200 zahar pudra
2-3 linguri  cacao
1 cana nuci macinate
esenta rom
resturile de la margini(daca sant)
zahar pudra pentru decor
MOD DE PREPARARE:
Coji:
Se amesteca untu cu zaharul,ouale amoniacu vanilia si faina.
Va rezulta un aluat nelipicio gen plastelina.

Se rup bucatele mici ,se pun in forma de nuci si se coc.


Crema:
Se mixeaza untu cu zaharul si esenta de rom,cacaua
Se adauga nucile macinate si resturile  de la coji macinate(nu raman foarte multe resturi)




Se umplu nucile cu  crema.

 Se dau prin zahar pudra.





3 comentarii:

  1. Super gustoase nucile tale. Imi aduc aminte de copilarie cand la toate nuntile mancam nuci si piersici :). Imi plac mult. pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. As manca zilnic cat de mult imi plac..bravo draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. delicioase,,trebuie sa imi fac rost de forma neaparat !!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri