sâmbătă, 5 mai 2012

Milch Schnitte -Felie de lapte




INGREDINETE:
se pregatesc 2 blaturi
Cantitatile sant pt un blat:
6 oua
6 linguri zahar
4 vanilii
3 linguri cacao
3 linguri gris
3 linguri faina
1 praf de copt
2 linguri miere albine
6 linguri ulei
5 linguri lapte
CREMA:
600 lapte condensat
1 litru frisca lichida
4 plicuri gelatina
3oo ml lapte
1 crema ole de vanilie-OPTIONAL
MOD DE PREPARARE:
BLAT:
Se separa albusurile de galbenusuri.Albusurile se bat spuma,

se aduaga zaharul si se mai bate putin.
Galbenusurile se amesteca cu uleiul,mierea,vaniliile,laptele si cacaua.

Peste albusurile batute bine se adauaga grisul,faina ,praful de copt cernute si compozitia de galbenusuri se amesteca usor cu o spatula fara a se mixa.

Se pregateste o tava cu hartie de copt(eu am folosit tava de aragaz ,care pe interior are 43/36 deci tava foarte mare)se pune compozitia ,se coace 20 minute la 160 grade.


Se pregateste si ce-a de a doua foaie identic.
CREMA:
Frisca se mixeaza bine de tot,se adauga un plic de crema ole de vanilie.

Gelatina se dizolva pe aburi in 150 ml lapte.
Laptele condensat se amesteca cu diferenta de lapte 150 ml si gelatina racita se amesteca foarte bine.

Se amesteca laptele condensat cu frisca batuta.
Se mixeaza bine toate.

Este o crema cu care se lucreaza foarte ,foarte rapid altfel aveti surpiza sa nu va reuseasaca(va spuns din propire experienta ,am patit si eu ...............cu ceva timp in urma )
ANSAMBLARE:
Se aseaza unu dintre blaturi pe o tava(plansa.............ce o fi)se pune crema ,se niveleaza
se aseaza cel de al doilea blat.

Se da la rece.
Se poate servi cu frisca......................asta o spun asa pentru uni mofturosi(asa cum sant pitici mei Dragos si Rares)Unu vrea simplu adica Dragos iar cel mic Rares cu frisca si ciocolataaaaaaaaaaaaa la greu.




Pofta buna.
PS:In reteta originala nu este "crema ole de vanilie" in compozitie,eu insa am preferat sa pun pentru a fi mai aromata,nu este obligatoriu.

4 comentarii:

Lista mea de bloguri