sâmbătă, 16 iunie 2012

Sarmale cu nuci si orez




INGREDIENTE.
2 cani orez
5 morovi
1 bucata telina+frunze tocate
5 cepe potrivite
1 cana nuca zdrobita (macinata,dar nu fin)
ulei
sare
piper
delikat
pasta de tomate
cimbru
2 capatani de varza
MOD DE PREPARARE:
Varza se opareste in apa cu sare si otet,eu asa porcedez.
Se desfac frunzele si se taie cotorul .

Ceapa se toaca fin si se caleste in ulei.

Morcovul si telina se toaca sau se dau prin razuitoare  dupa care se pune peste ceapa tocatam,se condimeteaza cu sare,piper si delikcat.

Se adauga orezul si frunzele de telina tocate,se lasa la calit 6-7 minute dupa care se stinge focul.La final se adauga nuca tocata si se amesteca bine toate.




Se i-a cate o frunza ,se pune cate 1 lingura plina din compozitie si se pune pe frunza ,se infasoara sarmalele .
Se pregateste o oala ,se pune  varza tocata putin ulei si cimbru.

Se aseaza sarmalele in oala ,

pe fiecare rand de sarmale eu pun cate un stat din pasta de tomate,apoi din nou un rand de sarmale ...........

Se lasa oala la foc mic ,mic timp de 1-2 ore.
Se servesc atat calde cat si reci ,cu pasta de tomate si smantana de soja(super buna)
Sarmalele fierte arata asa............


Pofta buna.




4 comentarii:

  1. Din astea chiar nu am papat niciodata, dar suna interesant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooooooooooooo,ce idee minunata.............cu nuca...........tare bune trebuie sa fie..............cu siguranta le voi testa.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  4. INteresanta combinatie! Cred ca sunt foarte bune sarmalutele cu nuci. Sigur am sa incerc si eu. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri