sâmbătă, 17 august 2013

PRAJITUTA CARTOF

ˇ



  Biserica Ortodoxa din Tortosa ,poarta Hramul Preasfintei Imparatese si Fecioarei Maria care este sarbatorita in fiecare an pe data de 15 august ,insa credinciosi acestei Parohii o vor sarbatori maine pe data de 18.08.2013,la Biserica Ortodoxa din Tortosa.
Presata de timp ,caldura si o problema mai grava ce o am la mana,urmeaza in 2 sapatamanai sa ajung la operatie..............am decis sa fac acesta prajitura CARTOF,ce/i drept cu ajutoare .............dar am reusit.
 Vroiam ceva fara creama,fara frisca ,ceva care sa reziste la caldura ..............dat fiind faptu ca este foarte foarte cald

INGREDIENTE:pt 1 portie
800 g biscuiti
250 g nuca macinata
150 g unt
250g zahar
2 pahare de lapte
5 linguri cacao
2 esente de rom
stafide 1 punga
DECOR:nuca de cocos

MOD DE PREPARARE:
Se macina sau se zdrobesc bine biscuiti.Nuca se macina.
Se pune laptele ,zaharul si untu la foc mic,cat sa se topesca untu.
Biscuiti se amesteca cu nuca macinata si cacao.
Se amesteca compozitia de biscuiti cu compozitia de lapte,se adauga si stafidele si esenta de rom.
Se amesteca bine toata compozitia.Se modeleaza cu mana umeda forma de cartof,se trece apoi prin nuca de cocos si se aseza in forma de hartie.
Pofta buna.


Se pastreaza la rece,este mult mai bun a,mult mai racoroasa....................

Un comentariu:

  1. Vaii ce buna este !! Mi-e dorrr!! Se mai zicea "punci cu rom", sau :braduti "

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri